Wydawnictwo B&B
- Pozycja z serii „EDUKACJA DOMOWA”, przygotowana z myślą o kształtowaniu i rozwijaniu kompetencji matematycznych dzieci w wieku 4–5 lat. W tym okresie mózg dziecka jest w fazie intensywnego rozwoju, dlatego tak ważne jest bogate środowisko, które rozbudza ciekawość poznawczą i daje możliwość eksploracji otoczenia. Dzięki wspólnie czytanym historyjkom i tworzeniu ilustracji z wykorzystaniem dołączonych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pozycja z serii „EDUKACJA DOMOWA”, przygotowana z myślą o kształtowaniu i rozwijaniu kompetencji matematycznych dziecka na poziomie klasy 2. Poprzez zabawy tematyczne odwołujące się do sytuacji znanych z codziennego życia przybliża dziecku świat liczb i obliczeń. Dzięki zabawom z tą książeczką, wykorzystując dołączone naklejki, dziecko nauczy się rozpoznawać i przeliczać dostępne w obiegu monety i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Seria „Widzę, myślę, rysuję” to zbiór aktywizujących książeczek zawierających różnorodne zadania, które kształcą spostrzegawczość, logiczne myślenie i proste umiejętności matematyczne oraz doskonalą układ ręka-oko. Rozwiązywanie łamigłówek, pokonywanie labiryntów czy łączenie kropek zapewni dzieciom wspaniałą zabawę, a wszystkie ćwiczone przez nie aktywności pomogą w późniejszej nauce.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Orwell pisał: Folwark Zwierzęcy miał być przede wszystkim satyrą na rewolucję rosyjską. Jednak, jak podkreślam, przesłanie utworu jest szersze: chciałem wyrazić w nim myśl, iż ów s z c z e g ó l n y r o d z a j rewolucji (gwałtowna rewolucja oparta na konspiracji, z motorem napędowym w postaci nieświadomie żądnych władzy osób) może doprowadzić jedynie do zmiany władców. Mój morał brzmi tak oto: rewolucje...
Data dostępności:
Data publikacji: